17 Nisan 2019 Çarşamba

Cambly Nedir? Ne İşe Yarar?



           Cambly Nedir? Türkiye, Brezilya ve Çin gibi ülkelerde yani herhangi bir yabancı ile ingilizce konuşma fırsatı bulunmayan ülkelerde makul fiyatlara profesyonel bir şekilde İngilizce konuşup, IELTS ve TOEFL gibi sınavlara hazırlanma fırsatı, ya da Yurtdışına gidildiğinde orada her şeyi iyi anlama ve konuşma fırsatı bulmak isteyenler için hazırlanmış süpper bir uygulama. 






           Siz istediğiniz saatte, istediğiniz yerden bu uygulamaya erişip konuşmaya başlayabiliyorsunuz. İster telefondan, ister tabletten, isterseniz de Laptoptan bağlanıp canlı görüşme yapıp konuşabilirsiniz. 


           Bence en güzel taraflarından biri okuldaki gibi sıkıcı ingilizce değil de arkadaş canlısı bir ingilizce sohbet olması. Sizi illa bu şekilde konuş diye zorlamak yerine günlük sohbetlerle ısındırıp konuşturuyorlar ki bu en güzel tarafı. Ayrıca sınava hazırlanmak isterseniz de sınavın tümüne hakim olan hocalar (ki anadili ingilizce olması şart koşulmuş kimselerdir) size IELTS' te bu şekilde konuşabilirsin, bu örneği verebilirsin gibi yönlendirmeler yapıyor. "I would say that the most valuable gift which i received is my piano because bla bla bla" gibi. Böylece sınavda ne konuşacaksanız aslında fikir ediniyorsunuz. Hep yazıyorum ben bu sayede Speaing' ten 6 yı ilk sınavda almıştım ki sonradan yükseldi tabi ki daha da.


       İlk etapta "3 ay" sonra "+ 3" ay abone olmuştum. Oysaki 1 yıl abone olsaydım aynı paraya 1 yıl konuşabilirdim ki 1 yıl sonra imkansız denilen o akıcı konuşmaya sahip oluyorsunuz. Cambly öncesinde konuşmak istediğimde gerçekten çok yavaş oluyordu maalesef, cümleyi bilmek yetmiyor kurmak ta lazım derken dakikalar geçiyordu fakat cambly sonrasında ise, IELTS sınavından çıkınca İranlı birini Türk sandım ve sınav nasıl geçti dediğimde "What" deyince bizim sohbet başladı. Bir ara yürümeye dalmışız ve onu tren garına bırakmıştım, o kadar zamanda akıcı konuştuğumu görünce ne kadar işe yaradığını o an tam anlamıyla anladım ki aslında maruz olmak dili öğrenmek için birebir arkadaşlar. Tıpkı Türkçe gibi. Siz Anadiliniz olan Türkçe' yi nasıl öğrendiniz. Ailenizden çevrenizdekilerden duyarak değil mi? Biri size anlattı mı cümle kurarken "Ben" sözcüğünü başa al "acıktım" de sonrasında diye. Hayır!!! siz duydunuz ve mantığını kurdunuz. İngilizce hatta diğer tüm diller de böyle. Bizim için zor olanı ise Türkçenin gramer yapısı İngilizce ile tamamen ters bu yüzden İngilizce' ye maruz kalmanız şart şart şart arkadaşlar ve bu yüzden Cambly yi öneriyorum. İlk aydan sonra farka inanamayacaksınız. Bu sadece speaking e yardım etmeyecek diğer tüm alanlara da yani listening başta olmak üzere writing ve reading e de yardımcı olacaktır. Tecrübe ile sabit. 


           Cambly yi baştan sonra yaşamış ve deneyimlemiş biri olarak hiç tereddütsüz tavsiye ediyorum. Hatta "kızılsakal" referans kodunu üye olurken yazarsanız ücretsiz "15 Dakika" deneme dersi kazanabilirsiniz ve daha sonra maillerini kontrol ettiğinizde indirimli abonelik kazanabilirsiniz. Hatta uğraşmayın bile buradan ücretsiz kayıt olabilirsiniz. Şimdiden kolaylıklar diliyorum. Sorunuz olursa yazın cevaplamaktan memnuniyet duyarım. Şimdilik hoşçakalın.


Diğer Yazıları Kaçırma!

         "Cambly Nedir" yazısına buradan
         "IELTS Sınavında IDP mi British Council Mı" yazısına buradan
         "IELTS 3 Ayda Nasıl Geçilir" yazısına buradan ulaşabilirsiniz
         "TOEFL mu IELTS mi?" TOEFL Nasıl Bir Sınav? yazısına buradan
         "Kayak Nasıl Yapılır" yazısına buradan
          "Kamp Yeri Seçerken Nelere Dikkat Edilmeli" yazısına buradan
          "Denizli Nikfer Kayak Merkezi" yazısına buradan
          "Kampa Giderken Alınması Gerekenler" yazısına buradan 
         "Uludağ Kayak Merkezi Deneyimlerim" yazısına buradan 
         "Çadır Seçerken Şunlara Dikkat Edin? yazısına buradan
         "Ürdün Akabeyi Aratmayan Dalış Merkezi  yazısına buradan



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder